Reklama Google Ads (Adwords) ułatwia Ci przekształcanie większej liczby wyszukiwań internetowych w sprzedaż. Znajdź nowych klientów, kierując ich do witryn Google za pomocą słów kluczowych lub fraz, które są ważne dla Twojej firmy. Możesz również dotrzeć do potencjalnych klientów, wykorzystując informacje zawarte w ich profilach Google, takie jak wiek, płeć, zainteresowania i lokalizacja.
Google Ads to wyświetlane przez sieć reklamową Google reklamy dla firm, które chcą reklamować swoje produkty lub usługi za pomocą wiadomości tekstowych. Jest również odpowiedzialny za rozwój zainteresowania wśród potencjalnych klientów poprzez wyświetlanie reklam na podstawie tematów, którymi są zainteresowani. A także może być wyświetlana w formie wiadomości obrazkowych, informacji o cenie, wiadomości o numerze telefonu, a nawet wiadomości wideo. Ponadto, posiada funkcje remarketingu, które są w stanie wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę.
Reklama Google Ads jest adresowana do każdego, kto poszukuje informacji w Internecie. Jest on również skierowany do osób, które śledzą określone tematy i na ich podstawie budują specjalne kolekcje artykułów w usługach Google. W przypadku tych ostatnich, reklamy są wyświetlane użytkownikom, gdy wykonują oni wyszukiwanie w Google lub korzystają z innych produktów i usług Google na podstawie słów kluczowych zawartych w danej grupie – kolekcji.
Marketing internetowy to szybko zmieniające się środowisko. Każdego dnia pojawia się nowa metoda reklamowa, lub stara zmienia swój kształt. Wiele terminów w marketingu internetowym pojawiło się w ostatnich latach, nie mając wspólnego zrozumienia nawet w wąskim gronie jego specjalistów. Aby uniknąć nieporozumień i błędów podczas pracy z marketingiem internetowym, ważne jest, aby zrozumieć podstawowe pojęcia. Przed rozpoczęciem pracy warto poznać takie pojęcia jak CTR, CR i słowo kluczowe, wyświetlenie i ROI.